نشستیم با مامانـم داریـم مستند نگا میکنیم :| مستند "بچه گرگ های بام گیلان"

خعلی باحال بود ^^ تموم شد D:

عاغو الان حوس (هوس؟!) کردم بازی کنم -_- ازین بازیای کامپیوتری یا اندرویدی نه ها .. بازیای محلی موش بدو گربه تورو نگیره :| گلومون جر میخورد از بس اینو میگفتیم ، از اول بازی تااااا اخررررش ما همچنان فریاد "موش بدو گربه تو رو نگیره" رو سر میدادیم کاکتیر وای من عاشق این یکی بودم ^^ همون کریکت خارجیاس در واقه خخخ  یکی دیگم بود اسمش یادم نمیاد ولی دایره وار وایمیستادیم پاهام جفت شده بعد میزدیم به پاهای همدیگه تخم مرغه گندیده هم هست هه هه هه هه وسطی و کش کش :| یه قدم مورچه و اینا -_- چاااام چاااام O_o از دوتا بازی هم بشدت متنفر بودم یکی عمو زنجیر باف هیچیم نمیشه اخرش :/ نه برنده ای نه بازنده ای .. اون یکی هم اسیاب بچرخ میچرخم میچرخیدیم همش الللللکی هیچ انگیزه ای هم از چرخیدن نداشتیم

قایم موشک هم فقط وقتی حال میده که کللللللی عادم باشی تو یه محله ^^ اونم شب بازی کنی فقط ... ما تا 11 شب بیرون بودیم بازی میکردیم هم با هم سنا هم بزرگ ترا ... جاهایی هم قایم میشدن که چون تاریکه هیچکی جرعت نداره اونجارو بگرده ^^ وقتیم میرفتی پیدا کنی زهرترک میشدی ^^ خعلی باحال بود

بعد چند روز پیش قایم موشک دو تا بچه 6 ساله رو داشتم نگا میکردم تو خونه بازی میکردن :| پشت در قایم میشدن .. خفن ترین جایی که بلخره یکیشون رفت قایم شد زیر صندلی بود :| نیم ساعت طول کشید تا پیداش کنن بعد دورهای بعدیم باز میرفت همونجا :|

+ Parvaz by Arian Band is playing ^^