از پیش دبستانی تا اول دبیرستان بچه های کلاسمون تغییر نمیکرد (اضافه میشدیم ولی کم نمیشدیم) بعد موقع انتخاب رشته شد ، یسری هاشون تجربی زدن یسری هاشون انسانی ، فقط من و یه نفر دیگه ریاضی زدیم ، چون ریاضی تو این مدرسه تشکیل نمیشد من و اون یه نفر دیگه مجبور شدیم یه مدرسه ی دیگه بریم . سال 2012 بود که مهمونیه خدافظی هم برامون گرفــتن .. آخرین دور همیمون بود بعد از اون ارتباطمون قطع شد منم با هم کلاسیای جدیدم بودم .. دوم و سوم دبیرستان (که تو مدرسه جدید ـه بودم) واقعا بهم خوش گذشت کلا تغییر کردم از همه لحاظ و اتفاق خوبی بود برام ! بعدش به دلیل کمبود کلاس بهمون گفتن پیش دانشگاهی رو باید بریم اون مدرسه قبلیـه ، رفـتیم . الــان بعد 4 سال همــون اکــیپ خیلی قبلی یـه دورهمی گذاشتن و منم دعوت کردنhttp://up.vbiran.ir/uploads/39179145211153041840_2.png
بی نظیر بود ! خیــلی بهم خوش گذشت ، خیلی وقت بود انــقد نخندیــد ـه بودیـم .. هر چی نباشه از 6-7 سالگی که گذاشتــنمون مدرسه همدیگه رو میشناسیم :))) کوچولو بودیم الان چقد بزرگ شدیم ^^ خیلی خوب بود هر چی بگم کم گفتـم X)) http://up.vbiran.ir/uploads/1746714109816951004_12.png