عای هیت اوری ثینگ رایت نو :/
چرا من همیشه استرس دارم -_- از کی اینجوری شدم ؟ اونم بخاطر مزخرف ترین چیزا
چند نمونه :
1) دختر خالم زنگ میزنه میگه این هفته بیا گنبد ، میگم نمیتونم (حتی هفته ی بعد هم نمیتونم) باز کله شقی میکنه و میگه فردا بیا منم برا اینکه هرچه سریع تر این مکالمه تموم شه میگم اوکی !
هم کمی اعصابم خورد شد هم استرس گرفتم
2) بابام اومده میگه چرا ماشین سوار نمیشی تا رانندگیت بهتر شه (این ینی در ساعاتی نزدیک تصمیم داره که باهم بریم و دست فرمون ـه منو ببینه) رانندگیم خوبه ، برا چی استرس گرفتم پس ؟؟ ها و اینکه من دیگه حوصله ی رانندگی و ماشین و ندارم :/ و ترجیح میدم پیاده روی کنم
3) باید برم دم خونه ی دوستم و یچیزیو بش تحویل بدم .. استرس میگیرم ! اینکه دیگگگگگگگه کاری نداره :|||||

حتی شده بخاطر اینکه استرس میگیرم دقیقه نود قرار ملاقاتامو کنسل میکنم -___-

** وسط نوشته هام رفتم ظرف شستم اومدم **  D:

همین دیگه -_- نمیدونم مشکل از کجاست واقعا