چالــشی که توسط دوستم عاطفه جان دعوت شدم و اصرار داشتن انجام بدم ، از اونجایی که علاقه ای ندارم افرادی که مرا دقیق نمیشناسند در اینستاگرام این را ببینند و لایک کنند گفتم اینجا بنویسم !

+ متولد چه ماهی هستی ؟ آذر 

+ احساساتـت در چه حدی ـه ؟ نرمال رو به کـم

+ از چه چیزی پشیمونی ؟ از دست دادن یه شخص مهم / اعتماد به افراد اشتباه

+ تــرسویی ؟ بــله -__-

+ تـا حالا عاشق شدی ؟ نـه ، فقط عاشق همسرم میشم

+ بزرگ ترین ترس زندگیت ؟ اون آدمی که میخوام نباشم

+ می تونی دقیق کسایی که دوسشون داری و بگی ؟ عاره

+ میتونی بگذری از کسایی که دوسشون داری و بت خوبی کردن ؟ البته که نـه  :|

+ بیماری عی داری ؟ نــه

+ کسی هست که عاشقت باشه ؟ چـمیدونم نــه

+ کی دلگرمت میکنه ؟ دوستـام

+ تا حالــا به دوستات دروغ گفــتی ؟ -___-

+ تـا حالا کاری شبــیه دزدی کردی ؟ عاره ، اولین وبلاگی که داشتم چند تا از پستاشو از سایتای دیگه گرفتم

+ بین عشقـت و خونوادت کدومو انتخاب میکنی ؟ بستگی داره

+ کسی اشکتو در میاره ؟ اوهوم

+ میتونی عوض شی ؟ عاااره ^^

+ چی آرومت میکنه ؟ دیدن موفقیت کسایی که الگوم هستن ! باعث میشه شرایطی که توش قرار دارم و فراموش کنم و رو هدف و موفقیت تمرکز کنم

+ از کی مـتـنفری ؟ از هیچکی ولی ممکنه از دست یه کسایی ناراحت باشم

+ انتقام میگیری ؟  از اونجایی که فعل بکار رفته شده ماضی نیست ، نـه

اگه دوست داشتین شمام انجام بدین خوشحال میشم بخونم ^^