عاغـو دیـشب مـا رفـتیم خونه خـالم ایـنا بعد ساعــتای 1 کـه داشتیم بر میگشتیم خونه بابا گفت بشین ـم پشت فرمون wow2 onion head این دفه ماشیـن سفیدمون بود ... خوب بود یـسری چیــزارو یاد گرفــتم ! تا اینکه به مرحلــه ی آموزش دور زدن رسیدیم sweetdrop onion head یکی نیست بگه آخه پدر من ساعت از 1 شب گذشــته میخوای یاد بدی حداقل بـبر یــجای بــاز و بدون موانع ، نه دقیقا در محل حادثه و پر پــیــچ و خــم و یــه طرف دره :| بــه همین سوی چراغ قســم قلبــم اومده بود تو حلقم >_< همش حس میکردم روح اون شخص کشــته شده همون اطرافــه ! بــعدم من اصلا در جریــان نبودم که قراره دور بزنــم confused onion head بابام یــاد میداد میگفت : این کنار ترمز کن  ، چون یکم جلو تر از محل نشان داده شده ترمز شد بابام گفت : یکم بگیر دنده عقب ! از اونجایی که من درجریان یاد گرفـتن دور زدن نبودم عـین اسگل ـا رفتار میکردم evil smile onion head صدای پـچ پــچ ـه مامانم هم میومد که داشت دعا میکرد :||||  بـعد یـه خواهش از طراحان و سازندگان خودرو دارم : چــند تا قابلیت های ماشین و تو یـه قسمت قرار ندیـن لطفا :| بابام گفت نور بالا بزن ! دســتم به همه چیـش خورد الــا همون نور بالا :| آخــرش گفت ولــش کن ایــن باشه یروز دیگه waiting onion head بعد تـو یــه مسیر دیگه (سمت قبرستون و اینا) دوتـا سگ بود ! (من از سگ نمیترسم زیاد) بعد شاد و خوشحال داشتم آروم میومدم happy onion headکه این دوتا عــن پارس کنــان حمله ور شدن :/ از ترس اینــکه ممکنه از تو شیشه بــپـرن داخل ماشین گــــاز دادم ، از آیــنه بغل هم که قیافه ی عــنــیشون رو می دیدم که نــزدیک تر و نزدیک تر میشدن هول شدم و به جلو توجه نمیکردم :| در اون مکـان و زمــان اندکی مورد خشم و غضب و پـدر و مادر قرار گرفــتم pointing onion head بابا میگه تو به سگا چیکار داری ، ببخشیـــــــــــــد که ممکنه وحشی گــری کنن و از شیشه مــنو تیکه پـــاره کنن :/  مامانــم اونجــا ترسید و عصبانی شد خونه که اومدیم کر کر میخندید و برا بقیه تعریف میکرد :|

و در آخــر که قشنگ بــه گــح خوری افتاده بودم و تمام بدنــم داشت میــلرزیـد و به قول گفتــنی " عاق سامان " شده بودم .. بابام : افــرین بــرای بار دوم خیلی خوب بود :)))

من : depressed1 onion head