زود عصبانی شدنم داره کار دستم میده , میترسم بلخره کاری کنم که دوستام دلخور شن ازم , نمیدونم برا چی هر حرفی رو یجور توهین تلقی میکنم و این باعث میشه عصبانی شم و جواب طرفمو "خیلی محکم و خورد کننده" بدم 

امروز همین برخورد و با دوتا از هم خوابگاهیام داشتم , یکیشون دوست صمیمیم بود اون یکی هم معمولی : دوست صمیمیه نشست جلوم خودشو مچاله کرد گف بیاااا بیاااا منو بزن D: اما دوست معمولیه با تیکه و کنایه حرف میزد و میگفت نمیبخشمت و اینا , برام مهم نبود ولی :| منتظر همچین روزی بودم که جوابشو بدم تا به خودش اجازه نده با هر لحنی و اصطلاحاتی که دلش خواست بام حرف بزنه 

باید سعی کنم مواقعی که عصبانی میشم حرف نزنم و سعی کنم بخندم و شوخی کنم درباره ی چیزای بی ربط اطراف .. تا حرفی زده نشه که دوستامو دلخور کنه ؛) سعیمو میکنم 

دیشب خیلی بچگانه منتظر یه اتفاق خوب بود م, تا خود صبح , حتی بعد از امتحانا , هنوزم منتظرم فقط کمی استرس گرفتم و نگرانم که برعکس نشه یه موقه , بشه یه ضدحال که برینه به کل امتحانام و روحیه ی خودم حتی 

سرما خوردم بلخره :| تمام تلاشمو دارم میکنم که تا بدتر نشده جلوشو بگیرم ! اما شدتش یکم بیشتره -__-