این روز ها عای فیل سو سرزنده و شاااااااااااااد ^___^
+ رپ خارجی گوش میدم D:
+ اون غروری که در زندگیه قبل از سوم دبیرستانیم داشتم و خیلی دوست داشتم دوباره برگرده برگشته ^^ الان دیگه از هرکی خوشم نیاد میتونم تحویلش نگیرم D:
+ حس شوخ طبعیم برررررگشته ^^ سو هپی فور ذیس .. یه مدت حس میکردم دیگه شوخیم یادم رفــته و باهمه عین عـن برخورد میکنم :|
+ اینم متوجه شدم که کسی که باید بیاد خودش میاد به موقش ما نباس دنبالش باشیم ^^ تعارف که نداریم باهم منظورم عشقه :|
+ خیلی به خودم میرسم و دوست دارم خودمو ^___^
+ کتاب و جایگزین فیلمای مزخرف کردم (دقت کنین گفتم فیلمای مزخرف ، اخه قبلا مزخرفارم نگا میکردم به زور :| ولی فیلمای خوبو همچنان نگا میکنم که)
+ روابطم با خونواده خیلی خوب شده جوری که داداشم هر دفه که از بیرون میاد خونه میگه دلش برام تنگ شده و بغل مغل میکنیم همو ^^ گودووو جیگر ـه خواهر (پنج سال ازم بزرگه)

خا دیگه همینا  :|
میتونین برین بای