سلام

عاقا این یه مدت کوتاهی که نبودم و درگیر دست و پنجه نرم کردن با لب تاب عزیز ـم بودم

بردمـش تا درستش کنن ، گفت مشکلش چیه گفتم وقتی روشنش میکنم به چند ثانیه نمیکشه که خاموش میشه ! یکم داخلو ایناشو فوت کرد و بعد گفت روشن کنم و یکم باش ور برم تا ببینه چجوری خاموش میشه ! همونکاری که گفت و کردم ، یکم فیلم دیدم تا سرعت ـه خاموش شدنش بره بالا تر ... شصت تا فیلمو باز و بسته کردم ، شطرنج بازی کردم ، اهنگ گوش دادم عکسامو نگا کردم حالا مگه خاموش میشد :/ دو سه ساعت همینجوری گذشت که اخرش گفتم اوکی حله و خودم خاموش کردم و اومدم خونه !

ومپایر و ریختم تو فلش تا با لب تاب نگا کنم ... بعد 5 ثانیه روشن موندن خاموش شد :| چندین بار تکرار کردم فوتش کردم D: باز نشد

بقدرررررری اعصابم ریخت بهم که >_<

الانم منتظرم ببینم کی خاموش میشه :|

راستی اقای تعمیر کار گفت که لب تاب و روی فرش ، تختخواب یا هرچیزی که پرز داره نزارین ! فقط روی میز