دیـشب خواب دیــدم که یــه سـری آدم بـد ـا حـملـه میکنـن و من و چـند نفــر دیــگه یـه گروه بــرا مـبارزه با ایـن افراد ـیم boxing smiley :)) خیـلی خـفن بود کلــی تـفنگ گرفـتیم دستــمون ^^ تــار تــار تــار تــار میــکشـیم همشونـو :))  مــن خودم شخصا حدود 3 بــار کشــتـه شدم down smiley :)) ولــی چــون خواب بود نمیــمردم ! یـعنی مــنو میکشتــن بعد میفــتادم زمین حس میکردم مــردم ولی چشــام تکون میخــورد بعــد یــهـو بلند میشـدم و غافلگیرشون میکردم و از دستشون فرار میکردیم bat smiley :)) تو مورد بعدی که چاقو خوردم و افتادم با خودم گفتم این دفه دیگه حتمن مــردم :| بعد فک کنم یکی دستمو گرفته بود :/ یکی از اون آدم بد ـا بعد هی قلقلکم میومد :| بعد یه ذره که دستم تکون خورد این فهمید من زندم بقیه رو صدا کرد و اینا بعد نمیدونم یجوری در رفتـم ! شایدم باز مـردم دقیق یادم نیست :)) خوش گذشت دوست داشتم ^^

# دریــمیـنگ