میگن اگه یکی بهتــون یه آهنگی فرستاد و ازتـون خواست گوش بدیـن یــنی اون اهنگ حرف دلشـه و نتونسته بهتون بگه

اون وخـت من یـه زمانی هـی تند تند برا همـه rock n roll آوریل و میفرستادم و التماسشون میکردم گوش بدن


+ دیـروز و دیـشب خیلی خوش گذشت :) عاشق دور همیـای دخترونم camp fire smiley  منو الی و مریـم و فری تا پاسی از شب بیدار و مشغول اسکل کردن خودمون و دیگران بودیم

از ساعتای 4 بعد از ظهر شروع شده بود فک کنم ، دیدم علیحان بعد قرنـی پی ام داده و وویـس گذاشتـه .. نیـم ساعت اولش سلام و احول پرسیـه عربـی بود بعد اصرار کرده منم صوبت کنم براش ، مریـم میگه : توام یـه الحمد و سه تا قول هو ا... بخون براش بفرس coffee screen smiley

پارک رفــتـیم خیلی خوش گذشت (چه اسب وحشی عی خخخ)

تو گـپ ـمون داشتیم صوبت میکردیم الی یکیو اورد بش گف رفتیم پارک اونم گف برا چی ، الی هم گف پسر بازی ، یارو : براتون متاسفم و لفت ذ گروپ   الان دیگه هرکی یه چی گف میگیم برات متاسفم  


من و الـی دیشب هردومون گرفـتار یه بلای طبیعی شده بودیم من اعصابم اوکی بود ولی الی نمیتونست خودشو کنترل کنه هی هار میشد میـپـرید به مریـم  

بـراش انتخاب رشته هم کردیم امیدوارم ایشالا ایشالا یجـای خوب قبول شه همچنین بقیه بچه ها مریم و فرشته و همه و همه


++ توصیه میشه این پست و مطالعه بفرمایید :))  چیــلیــک