در ایـن قسمت از برنامه یکم به تعریف از خود میــپــردازیــم :)

1) به دلیل اینکه خیلی وقـته از خونه بیرون نیومدم و آفتاب به صورتـم نخـورده ، پــوسـتم خیلی روشن تر شده و کرم پــودر ـم تیـرگیـش رو صورتم معلوم میشه :)

2) کل آرایشی که من میکنم خلاصه میشه به رژ و گاهی سرمه و اگـــــه صورتم جوش زده باشه هم به اندازه ی نوک سوزن کرم پودر .. اخیرا چند وختــیه که از همین ها هم استفاده نکردم :) بعد چون بعد یه مدت طولانی فقط یه رژ کوچولو زدم کلی تغییر احساس میکنم ^^

3) نمیدونم بخاطر غذای اینجاس یا سرما خوردگیم یا کم اشتهایـیم ـه که لاغــر تر شدم (به محض دانشجو شدنم 5 کیلو اضافه کرده بودم) لباسای ـه قدیمیم هم اندازم ـن

4) از موهام خیلی مراقبت میکنم و حالتش و دوست دارم :) حس میکنم موی کوتاه بیشتر بهم میاد و ازینکه موهام دارن بلند میشن نگرانم :| ولی خب چون چند سالیه موهام کوتاهه بخاطر تنوع میخوام بلندش کنم

5) تو یـه پروژه ی اخلاقی که برا خودم تعیین کرده بودم حس میکنم دارم خوب پیش میرم ^^

خــب به انتهای این قسمت رسیدین تا برنامه ی بعدی شمارو به خداوند بزرگ میسپارم :) اوداپــظ